check
למה ללמוד בירושלים | הפקולטה למדעי הרוח

למה ללמוד בירושלים

JERUSALEM
למה ללמוד בירושלים
חיים אינטלקטואליים בעיר מרתקת.
ירושלים מעמידה בפניכם עבר עשיר בהיסטוריה ותרבות אשר מוצא לכם באירועים ושגרת חיים מעשירה. תוכלו ללמוד בכל עת גם מחוץ לקמפוס על נושאים שונים כמו תערוכות במוזיאון ישראל, ירידים בשוק מחנה יהודה, האוספים העצומים של הספרייה הלאומית, תערוכות פרינג' בבית החולים למצורעים ואפילו מסתרי ספריות המנזר אשר מפוזרות בעיר. העיר עצמה מציעה לכם עושר אדריכלי, תרבותי והיסטורי אשר בתור תלמידי הפקולטה למדעי הרוח תוכלו להעריך ברמה גבוהה.
חיי סטודנט תוססים.
כאן מגיע האיזון שבין הלימודים וכיף שיאזן ויתגמל אתכם על העבודה הקשה. ירושלים היא עיר צעירה, תוססת ומלאת סטודנטים. מהרגע הראשון תוכלו למצוא מגוון מקומות בילוי, בעוד המחירים אפילו נמוכים יותר מאשר תל אביב ואזור המרכז. מסיבות רחוב בשישי בצהריים, מסיבות אל תוך הלילה, ימי סטודנט ואירועי תרבות שונים הם רק חלק מההיצע העשיר של ירושלים לסטודנטים. 

מירושלים לתל אביב ב-28 דקות.

קו הרכבת המהיר בין תל אביב לירושלים מקצר מרחקים. תדירות הרכבת עומדת על שתי רכבות בשעה, לכל כיוון. זמן הנסיעה הוא  28 דקות בלבד! התחבורה הציבורית ברחבי עיר היא המתקדמות בארץ, כאשר עומדת לרשותכם גם הרכבת הקלה (הקו המחבר בין כל הקמפוסים כבר בהקמה). כך תוכלו ליהנות מתחבורה נוחה, יעילה וחסכונית העומדת לרשות הסטודנטים בכל רחבי העיר.